YOUAH :
RACING-NEWS.GR » ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ » ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ » ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ 2023: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ <> 2023: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

12 Μαρτίου, 2023

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print

Ανάβαση Πιτίτσας«Νίκος Μιχαλόπουλος» : Μάχες στα δέκατα. Χρόνο ημέρας ο Παρθένης

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων για το 2023 ξεκίνησε από την Ανάβαση Πιτίτσα – Πλατάνι, με τον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟ ΟΜΙΛΟ ΠΑΤΡΩΝ (ΑΟΠ) να συμπληρώνει φέτος τα 53 χρόνια από την ίδρυση του. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων και στοΚύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος και διεξάγεται με την συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδοςτο Σάββατο και την Κυριακή 11-12Μαρτίου 2023.

Με 64 οδηγούςνα βλέπουν τη σημαία εκκίνησης το Σάββατο 11 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκαν το Ελεύθερα Δοκιμαστικά, που πραγματικά έδωσαν τον παλμό για τις μάχες που θα ακολουθούσαν την μέρα του αγώνα, Κυριακή 12 Μαρτίου.

Ο καιρός έκανε την χάρη σε όλους, με αποτέλεσμα αρκετές εκατοντάδες θεατών να βρεθούν στο Πλατάνι, για να παρακολουθήσουν ένα πραγματικά εξαιρετικό θέαμα, αφού στις περισσότερες κατηγορίες ο νικητής κρίθηκε στο νήμα. Ο αγώνας κύλησε σχεδόν χωρίς κανένα απρόοπτο, με την οργάνωση πραγματικά να υπερβάλει εαυτό και να αντιμετωπίζει τα συμβάντα σε απόλυτους χρόνους, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί αρκετά νωρίς, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.

Στην «μεγάλη» κατηγορία της FormulaSaloon, απόλυτος κυρίαρχος ήταν χωρίς αμφισβήτηση οΠαναγιώτης Παρθένης με MitsubishiEVO, να παίρνει την νίκη και να πραγματοποιεί ταχύτερο χρόνο ημέρας, ενώ ήταν ο μοναδικός οδηγός του αγώνα που έσπασε το φράγμα του 1:47. Τον “Pete” ακολούθησε ο δικίνητοςΠαπαδόπουλος Νίκος με το FordEscortτου, που πραγματικά, σε κάθε πέρασμά του, ξεσήκωνε τους θεατές με τον εντυπωσιακό ήχο του. Το τρίτο σκαλί του βάθρου, ανήξιε στον Κακαλέτρης Γεώργιος με OpelAstraGτης κλάσης FST2.

Στην Ομάδα Αείχαμε ανατροπή προγνωστικών, αφού ο υποψήφιος για την νίκη Μιχάλης Ευθυμίου, είχε ένα τετακέ στην «Κ2», με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και να πέσει πίσω στην κατάταξη. Έτσι μεγάλος νικητής της Ομάδας είναι ο Μητσάκος Αλέξης με Peugeot 106,κάνοντας εντυπωσιακά περάσματα. Πίσω του με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά τερμάτισε ο ΒασίληςΜπάντζανοςμε CitroenSaxo, μετατρέποντας την επιστροφή του οδηγού στους αγώνες, γιορτή. Τρίτος τερμάτισε ο Νομικός Ανδρέας με το πανέμορφο και εργοστασιακό SkodaFabiaS2000.

Στην Ομάδα Ε οι υποσχέσεις για θέαμα ήταν μεγάλες από τη μέρα τον δοκιμών, με τους οδηγούς να προσφέρουν μια φανταστική μάχη σε όλες τις κλάσεις. Η επιστροφή τουΤσιούρη Βαγγέληκαι το ντεμπούτο για το RenaultClio 2, στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία, αφού οδηγός και αμάξι, πήραν την νίκη από τον Μόσχο Θανάση με το πανέμορφο RenaultClio1, για μόλις 0,06 δευτερόλεπτα. Τρίτος τερμάτισε ο Ντόφης Κωνσταντίνος με FordEscortMk2.

Στην Ομάδα Ν οι Θανάσης Γιώργος και Μπενής Μηνάς με MitsubishiEVOκαι οι δύο, είχαν την δική τους μάχη, με τον πρώτο να παίρνει την νίκη, με σχεδόν 3,5 δευτερόλεπτα διαφορά, κάνοντας την πρεμιέρα του στον θεσμό, πανηγυρική. Τρίτος για την ομάδα, τερμάτισε ο Γιαννούλης Διονύσης με HondaCivicTypeR, με οδήγηση για σεμινάριο.

Στα Ιστορικά την νίκη πήρε ο Παλαιολόγος Γιώργος με FordEscortMk2, αφήνοντας πίσω του τον «Μπιλάκο» με OpelManta.

Στην Ομάδα Α έως 2000 ήταν δεδομένη η μάχη για το βάθρο με τον Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106,να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανομε CitroenSaxo στο δεύτερο σκαλί και τον Αναδιώτη Γιώργο με RenaultClioστο τρίτο σκαλί.

Στην Ομάδα Ε έως 2000 το βάθρο δεν ήταν διαφορετικό από αυτό της Ομάδας Ε με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνονα κάνουνε το 1-2-3.

Στην Ομάδα Ν έως 2000 την νίκη πήρε ο Γιαννούλης Διονύσης με HondaCivicTypeR, αφήνοντας τους Παπαλεωνίδα Γιάννη με RenaultClio 3 και Σμυρναίο Παναγιώτημε Peugeot 106 S16, να παλεύουν για την δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Στις επιμέρους κλάσεις πραγματικά, οι πιο «διαβασμένοι» θεατές είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μάχες με περάσματα που έκοβαν την ανάσα, αφού οι διαφορές ήταν μικρές στις περισσότερες περιπτώσεις, με τους νικητές να κρίνονται στις λεπτομέρειες.

Για την Κλάση FSA2Lο «Κανέλλος» δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό, οδηγώντας στο όριο για ακόμα μία φορά το ιδιαίτερο Peugeot 106 του, κατακτόντας την νίκη. Στο δεύτερο σκαλί ανέβηκε ο τοπικός Λάτσης Βασίλης με CitroenSaxo και το βάθρο συμπλήρωσε ο Καραπιπέρης Παναγιώτης με Peugeot 106.

Στην Κλάση Α7 νικητής αναδείχθηκε ο Αναδιώτης Γιώργος με RenaultClio, δεύτερος ο ανεβασμένος Ντέκος Γιώργος με CitroenSaxoκαι το βάθρο συμπλήρωσε ο Καλαιτζιάν Γιάννης με το εργοστασιακό FordPuma. Αξίζει να σημειωθεί η ατυχία του Τζικόπουλου Παντελή που έχασε πολύτιμο χρόνο μετά από τετακέ στην Κ2, ρίχνοντας το κουκλί RenaultClioτου, πίσω στην κατάταξη, ευτυχώς χωρίς να το τραυματίσει.

Στην Κλάση Α6 η μάχη για το 1-2 ήταν επική με τους Μητσάκο Αλέξη με Peugeot 106, να παίρνει την νίκη, αφήνοντας τον Βασίλη Μπάντζανομε CitroenSaxo με πολύ μικρή διαφορά δεύτερο. Τρίτος τερμάτισε ο Πατρινός Παναγόπουλος Ζαχαρίας με HondaCivicEK4.

Για την Κλάση Ε10 δεν υπήρχε αμφισβήτηση στα προγνωστικά που απλά επιβεβαιώθηκαν, με τον Αυγερόπουλο Χρήστο με CitroenSaxo, να παίρνει μια εύκολη νίκη, με μεγάλη διαφορά. Δεύτεροςο Ντέκας Κωνσταντίνος με Peugeot 205 και τρίτος ο Μπράτσος Γιώργος και αυτός με Peugeot 205.

Στην Κλάση Ε11 είχαμε το ίδιο σκηνικό, όμως την ομάδα Ε και την ομάδα Ε έως 2000 με τους Τσιούρη Βαγγέλη, Μόσχο Θανάση και Ντόφη Κωνσταντίνονα κάνουνε το 1-2-3.

Στην πολυπληθή Κλάση Ν2οι μάχες ήταν στα δέκατα από την μέρα των δοκιμών μέχρι και το δεύτερο σκέλος του αγώνα. Νικητής αναδείχθηκε ο έμπειρος Σμυρναίος Παναγιώτης με Peugeot 106 με διαφορά μόλις 0,5 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο «Άστριο» με ίδιο αμάξι. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ρέκκας Βίκτωρας με CitroenSaxoVTSπου έδωσε μάχη με τον αδερφό του Ρέκκα Πανάγγελο, για το τρίτο σκαλί.

Η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα θέλει να ευχαριστήσει την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, τον Δήμο Πατρέων, την Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αμέριστη συμπαράστασή τους, σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Το ραντεβού με τους λάτρεις της Ανάβασης Πιτίτσας ανανεώνει ο ΑΟΠ για το 2024, ενώ ο επόμενος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι στις 1 και 2 Απριλίου με την Ανάβαση Ομαλού από την ΑΛΑ Χανίων. Ο δεύτερος γύρος για το Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος είναι στις 8 και 9 Απριλίου με την Ανάβαση Τσακώνας από την ΑΛΑ Καλαμάτας.

Στην Ανάβαση Πιτίτσας «Νίκος Μιχαλόπουλος» μεγάλος χορηγός είναι το ΚΤΕΟ ΓΛΑΥΚΟΥ, ενώ χορηγοί οι εταιρείες PETROUCARS, ZACHARIASAUTOMOBILEκαιMEDFRIGO.

Χορηγοί Επικοινωνίας είναι η Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟΣ, το dete.gr, το ΣΠΟΡ FM 96,3 και το automotopatras.gr.

 

Από το Γραφείο Τύπου του ΑΟΠ

Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε σε μορφή pdf τους πίνακες με τα οριστικά αποτελέσματα κυπέλλου και τα οριστικά αποτελέσματα Πρωταθλήματος.