Νίκη και πρωτάθλημα για τους Τσουλόφτα-Ηλία!
Κερδίζοντας τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές διαδρομές του myKTEO 9ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία πέτυχαν την τέταρτη συνεχόμενη νίκη τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κατακτώντας με αυτόν τον τρόπο τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος! Αν και ο αγώνας ξεκίνησε με ηλιοφάνεια, η βροχή έκανε κατά διαστήματα την εμφάνισή της, χωρίς ωστόσο να δημιουργήσει προβλήματα στα 37 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός ήταν το myKTEO. Στο πλευρό των οργανωτών στάθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Χορηγοί του αγώνα ήταν επίσης ηSeajets, η Peugeot Γκάλλο ηShellV–Power, όπως και οι 4Τροχοί.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Κύπριοι Τσουλόφτας-Ηλία, αν και ένιωσαν «καυτή την ανάσα» των αντιπάλων τους στην πρώτη ειδική, ανέβασαν ρυθμό στη συνέχεια και εν τέλει αναδείχθηκαν με άνεση νικητές του αγώνα. Δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους οδηγώντας για άλλη μια φορά το VolkswagenPoloR5 στο όριο! Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 2020 και δύο φορές νικητής του αγώνα Γιάννης Παπαδημητρίου, πλησίασε τους πρωτοπόρους στην εναρκτήρια ειδική, ωστόσο στη συνέχεια μια λάθος επιλογή ελαστικών και ένα τετ-α-κε στη δεύτερη διαδρομή δεν του επέτρεψε να παλέψει για κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση. Συνοδηγός στο SkodaFabiaRally2 Evoήταν ο Νίκος Πετρόπουλος.Το βάθρο συμπλήρωσαν οι αλάνθαστοι JourdanSerderidis–FredericMiclotteπου κινήθηκαν σβέλτα με το SkodaFabiaRally2 Evo, τερματίζοντας για τρίτη φορά φέτος στο πόντιουμτων νικητών.
Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου, στην καλύτερη τους ίσως εμφάνιση στο πρωτάθλημα, εντυπωσίασαν με το «καλημέρα» πλησιάζοντας αρκετά τους πρωτοπόρους, στη συνέχεια όμως ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο άλλαξαν εντός της ειδικής διαδρομής τους απομάκρυνε αρκετά από την κορυφή. Οδηγώντας το SkodaFabiaRally2Evo, το δίδυμο τελικά τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης ήταν εντυπωσιακοί με το MitsubishiLancerEvoIX, επικρατώντας στην Ομάδα Ν. Με αυτή τους την επίδοση ανέβηκαν στην κορυφή του Πρωταθλήματος Ν και άφησαν υποσχέσεις για το μέλλον. Στην πρώτη τους απόπειρα σε χωμάτινο αγώνα με ένα κορυφαίων προδιαγραφών αυτοκίνητο της κατηγορίας R5, οι Νίκος Παυλίδης-Δημήτρης Αμαξόπουλος (SkodaFabiaR5) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση του αγώνα, ανεβάζοντας ρυθμό στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές.
Δεύτεροι στην Ομάδα Ν τερμάτισαν οι Ντίνος Τζέμος-Ηλίας Παναγιωτούνης(MitsubishiLancerEvoIX) στην επιστροφή του οδηγού στο μπάκετ, εμπρός από τους Κωνσταντίνο Σαμαρά-Στέλιο Χαλδαίοπου …τα «βρήκαν σκούρα» στη βροχή με ίδιο αυτοκίνητο. Ένα πρόβλημα με τα φρένα του 9αριού τους, δεν επέτρεψε στους Παναγιώτη Ηλιόπουλο-Νίκο Ιντζόγλουνα παλέψουν για κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση της Ομάδας Ν. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαληςστην επιστροφή του οδηγού στο αγαπημένο του MitsubishiLancerEvoIX.
Στην F2, οι περσινοί πρωταθλητές ΝώνταςΚαρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης επέστρεψαν στις επιτυχίες με το FordFiestaRally4, εκμεταλλευόμενοι την εγκατάλειψη από κιβώτιο ταχυτήτων των Σάββα Λευκαδίτη-Κώστα Κόντου. Οδηγώντας το Peugeot 208 Rally4 ταχύτατα, οι Λευκαδίτης-Κόντος είχαν κερδίσει τις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές στα δικίνητα, χτίζοντας μια διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τους διώκτες τους, ωστόσο το κιβώτιο ταχυτήτων του ολοκαίνουριου γαλλικού όπλου είχε διαφορετική άποψη. Με την επιτυχία τους, οι Καρανικόλας-Βασιλάκης έκαναν ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου στην κατηγορία. Οι ‘Backo’-«Άρης Ιαβέρης»τερμάτισαν δεύτεροι με το FordFiestaR2, εμπρός από τους θεαματικούς Γιάννη Μποζιονέλο-Βαγγέλη Παναρίτη με το πισωκίνητοFordEscortMKII.Νωρίς τέθηκαν εκτός αγώνα οι Πάνος Ισμαήλος-AllanHarryman(Peugeot 208 R2) που τούμπαραν στα πρώτα χιλιόμετρα του myKTEO9ου Φθινοπωρινού Ράλλυ.
Τρίτοι στη C5πίσω από τους Καρανικόλα-Βασιλάκη και ‘Backo’-«Άρης Ιαβέρης»τερμάτισαν οι «Sassos»-Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Peugeot 206 XS, ενώ στη C3, πίσω από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη, ολοκλήρωσαν τον αγώνα τους οι Δημήτρης Κούγιας-Βασίλης Κούγιας(Peugeot 206 RC) και οι Γιώργος Ρήγας-Γιάννης Γεωργιάδης με FordEscortMKII.
Στη C6, οι Θανάσης Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (ToyotaYaris) επικράτησαν των Γιάννη Κασίμη-Χρυσούλας Δικοπούλουπου οδήγησαν το ίδιο αυτοκίνητο. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, επίσης με ToyotaYaris.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος ΚαραπαπάζηςμεFordSierraRSCosworth 4×4 συνδύασαν την επιστροφή τους στα ελληνική χώματα με νίκη. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος(TalbotSunbeamLotus), εμπρός από τους Μιχάλη Νομικό-Κωνσταντίνο Τροβά (ToyotaStarlet).
Μεταξύ των λιγοστών εγκαταλείψεων του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Πρωταθλητών του 2018, Γιάννη Μπαντούνα-Κωνσταντίνου Σούκουλη(MitsubishiLancerEvoVI)από επιλογέα ταχυτήτων, των Θέμη Χαλκιά-Ανδρέα Βίγκου (FordFiestaR5) από σπασμένο ημιαξόνιο και των Κωνσταντίνου Μυλωνά-Ηλία Αγγελή(ToyotaCorollaAE92) από σπασμένη ανάρτηση.
Το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο 9omyKTEOΦθινοπωρινό Ράλλυ και ανανεώνει το ραντεβού του για τη 10η εκδοχή του αγώνα!
Δηλώσεις πρωταγωνιστών
Αλέξανδρος Τσουλόφτας: Είμαι πολύ χαρούμενος που το όνειρό μου, να γίνω Πρωταθλητής Ελλάδος, έγινε πραγματικότητα! Όσον αφορά τον αγώνα, ήταν τέλεια σχεδιασμένος με όμορφες ειδικές διαδρομές! Είχαμε γρήγορο ρυθμό εξ αρχής και τον διατηρήσαμε μέχρι τέλους.
Ιωάννης Παπαδημητρίου:Είναι πολύ θετικό ότι στο φετινό πρωτάθλημα συμμετέχουν οδηγοί όπως ο Τσουλόφτας. Εμείς από την πλευρά μας κινηθήκαμε σε ένα γρήγορο ρυθμό, ωστόσο η αποχή έπαιξε το ρόλο της. Κάναμε μια λάθος επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα στη δεύτερη ειδική τα λάστιχα να λιώσουν και να φέρουμε τετ-α-κε. Το ευχαριστηθήκαμε όμως. Συγχαρητήρια στους Κύπριους! Ήταν άξιοι νικητές.
JourdanSerderidis:Ήταν ένας όμορφος αγώνας. Από την πλευρά μας κινηθήκαμε χωρίς περιττά ρίσκα, με σκοπό να τερματίσουμε χωρίς προβλήματα. Τα καταφέραμε και με αυτό το αποτέλεσμα ανεβήκαμε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Είμαστε χαρούμενοι!
Νικητές κατηγοριών
C1: Αλέξανδρος Τσουλόφτας/Στέλιος Ηλία – VolkswagenPoloGTiR5
C2: Γιώργος Αθανασόπουλος/Σπύρος Μπαρδάκης – MitsubishiLancerEvoIX
C3: Γιάννης Μποζιονέλος/Βαγγέλης Παναρίτης – FordEscortRS2000 MKII
C5:Επαμεινώνδας Καρανικόλας/Γιώργος Βασιλάκης – FordFiestaRally4
C6: Θανάσης Τσάκαλος/Σπύρος Τσέλιος –Toyota Yaris
Στα συνημμένα αρχεία θα βρείτε σε μορφή pdf τους πίνακες με τα αποτελέσματα γενικής, κατηγορίας F2 και κατηγορίας Ν, επίσης ακολουθεί μια επιλογή φωτογραφιών από τους φακούς του PHOTO R PRESS με τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα.